Saturday, October 14, 2006

10/13

黑色星期5....=.=果然係......
俾個女人狂鬧=.=!!!!
佢鬧鬧鬧...我一句聲都冇出到....
後尾我真係頂唔順......我問佢係唔係覺得3點鍾鬧我係岩既..
佢叫我唔好用呢d野黎piss佢off....fine..
我問佢d過期野食係咪食得....
佢拎哂d冇過期既野食出黎...good....
anyway..佢最尾威脅我!!!!
話既然我咁就話俾housing office聽...
好野...佢明知housing office講俾immigration office留record....
咁我就真係可以die得=.="嚴重性極高".....入到境都會俾人扣留ja ma..good!!
好野.....一定威脅到我!!~~
...而佢都話welcome to stay here until the end of this month.....
我要忍....!!!!!!我聽日會搬....!!!!!!!
p.s 老嗲同老ma超了解我la...+.+俾佢發現左我d臭脾氣..!good!!
嗌到喉嚨沙啞...good!
最後..呢個女人果然夠ginger...

近期變得超激...
激得有點窒息......
搬了會回復平靜.......good!!

music miss 彈琴超勁....好聽到爆..!又係個靚ee..!好羨慕!!~~

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"呢個女人果然夠ginger".... 笑死我...

7:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

快d搬走算啦!!咁既人真係唔要都罷!!

11:21 PM  

Post a Comment

<< Home