Sunday, October 08, 2006

10/7

大家開始send番d相俾我....(but有d仲未a...)
收番以前d相...俾wingyan偷影個d web cam相..=.=
簡直震撼.....年幾d野可以變左好多...


突然諗起...如果冇小彤同我一齊番工..
咁個時我究竟會點過呢........呵...


俾屋企個女人激die...
我真係一句聲都冇出過..冇計..我cool嫁ma....
11月1...將會搬入新屋.........
而未來3日內..都要同佢講搬.........點開口呢..!!!


冇電腦既日子真係超無聊...
夜晚晚先去睇電腦同換件3.....
電腦好平a...but算喇...看來我是豬頭丙....
之後番屋企拎個銀包黎玩-.-好dirty a...
拎d card出黎睇.玩黎玩去...1
袁小姐:我發現幫我地cut hair個個原來係你個個..
佢改左英文名ja....點解我個頭同你個頭爭咁遠既...=.=


不開心也不是籍口...
機會不會因為這些籍口而停留........
說別人敗家...又為何不想想自己......
我條尾..........@@

halo肥面....88

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

....拎d card出黎睇.玩黎玩去...1

我睇到依到笑左!!!!

:)

12:55 AM  

Post a Comment

<< Home