Friday, September 29, 2006

928

行行企企又1日...
仍然慢慢吸收番d英文落腦.....!!!ok ga..
music堂彈琴.本來好興奮..點知miss叫1粒粒音彈...er...!!
後尾自己彈""友共情""......就冇再理miss了....^^

係學校print完d野就去搵adviser..
well..佢話我仲有11班要上...就可以complete ka la...
每個quarter讀..4科..差唔多la..岩岩好summer quarter搞掂~~
即係summer.....唔番了..=,=計劃有變......
但係後尾又有人話adviser計錯左我d credits...好大件事嫁wor-,-差幾個quarter既問題..!!
仲要讀兩科lab...即係chem , bio or phy.
左睇右睇我都唔會識bio同phy wor..咁應該點呢.......
不過..讀埋今個quarter既acct203..就可以同acct say88.唔駛補番讀202..yeah!44一齊努力a!yes!

食得好飽....
有冇人4日食4次公仔面...我會唔會食die嫁....?唉~
太飽既關係..就去左公園滾滾....
影左好多相....
好笑的事發生..我host再次做媒人....第4次..!!!
又話我乜乜物物...好embarrassed......
但係其實果個人係唔識ka law.....=,=

yesyesyes..聽日英文day off...^^

11月thanksgiving既holiday可能同妹妹有秘密既約會..
baba mama快d點頭la.......**

0 Comments:

Post a Comment

<< Home