Wednesday, September 27, 2006

926

再次訓著..
再次晨早起身做功課...
再次好趕咁rush d野出黎...
再次好快咁say 8 to them..........

之後hea左幾個鍾就番屋企
唉.諗起今日同個鬼妹discuss..一句聲都冇出過..
我仲係好驚.....唉唉唉唉唉!!!!!
我都唔知點開口..又唔想一開口d英文講到咁爛......
anyway...add oil la..

之後又睇my girl..
台灣妹就黎左..教左佢一陣music.....
我就出左去買野食with bell....
都唔知係唔係住host...
我enjoy住dorm既生活...

looking around all the university..
依家暫時第1個choice都係hk的..
之後就indiana..同nebraska..
我mum問我仲乜要入鄉村讀u...我都唔知a....
我要脫離washington...同埋wsu..
方uw會收我咩=,=
努力a bb...加油!!!
聖誕新年就會好happy a............

同43玩cam...我諗我又嚇親佢la.
bb仔果然係bb仔a....haha
不過之後佢都嚇親我law......0.0

what I said in the previous post doesn't mean anything..
just want to post up here ......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home