Tuesday, September 26, 2006

925monday

miumiu back to uk lu..
wake up at 7 諗住do hw...good a..
hea到8點先醒覺...開始狂作d野...
940am finished and 換3..
最後都係10:05分趕去搭10:12既bus...
p.s 又再齊人咁msn....

諗起以前同房a...
有roomate心情都唔同d...
記得佢買野食俾我吞.....
同佢打牌...同佢闖入人地間屋...woo
仲有間屋係超香law...
d3洗完又係超香..
唔似得依家..間屋唔知點解有陣怪味...=,=
p.s老ma落order要我搵屋搬....yea!

番學途中..聞到d鬼仔有老哥陣味...
woo..好香的!!!

美國的確係知珠既集中地...
救你個命..打冷震.....

英文堂依然係聽到頭暈..
偷偷地上佢地既blog....p.s最尾miss都見到=,=
因為平時屋企唔知點解開唔到44佢地個blog...

my girl係超好睇的..
講起韓既野..順便一提
呢到有個韓國姐姐超級..極度似stephy..
超爆pretty...yeah!

um..其實我都冇再咁強求自己要tran番去邊到...
我知...呢d野唔係only talk ka ma....=,=
依家咁既gpa...比起人地既gpa..什麼3.5,,...well!!
wsu向我揮手..但係我唔想=,=plx!!

又再次討論起個個問題...
yea.有心無力....時間決定一切的....
不過唔諗咁多la..上年都有同類既事發生過....
係變左d..但係..基本上我都覺得ok a..

上年既同期...開始發現秋天真係會落葉...
今日.....又再次發現d葉開始落緊...變得好黃....
秋天..永遠都係令人感慨....係咪呢.....

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

係咪真係咁好睇呢 ?
妹妹勁落力sales套劇

2:35 AM  

Post a Comment

<< Home