Sunday, October 01, 2006

930

成日斷線..斷夠未a..
真係發火.........

星期6真係好苦悶..又凍.....

toda 11點幾起身..之後應該開始起唔到身ka la=,=
起身隔左陣去post野俾大龍..
行路番屋企既時候,,
感覺好空洞...係一剎拿....形容唔出既感覺....突然個天好灰..但我仲灰..=,=
正如肥面所講....有種講唔出既恐懼...
唔知係咪因為我身在異地先會咁諗.......
我miss肥老嗲...媽子..家姐 and 大龍小龍..
雖然岩岩肥老嗲串完我-,-
中秋又coming....唉唉唉.每逢佳節倍思親....
我的冰皮在哪..??haha

toefl full哂..考到咩..報到學校咩...唔得law...
幾時報都未知=,=好煩a..........................正在放棄poly...

淋巴開始do do do.........
我諗...係時候being.....veg.

岩岩睇開d air ticket....coz老嗲話銀行夠駛就俾我去....
但係我baba好清楚我銀行有幾多$剩..
佢再次恐嚇我-,-不過我會tum mama...^^努力!!!yea
機票又起價...兩日前既事...are u putting on me??...

















我都覺得自己諗個樣就做個樣..
所以咪唔經大腦law=,=
不過仍然如是...!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home