Monday, October 02, 2006

10/1

踏入10月...有點說不出的那個.....
原來我back左呢到都只係2weeks...
14日...好似渡日如年......唉.....
11months..such a long time for me.....
天氣作怪....灰......
去向未明....=.=更灰...

hea左兩日....岩岩開始終於要do hw...
music assigment...eng first draft.....acct ex...good!
可以頹左兩日堆埋d野係呢幾個鍾...
我唔知draft點嘔d字出黎la......
唔打緊..星期1..beginning again...cheer up!!!
不過作a remember event....諗番轉頭..原來ok多野可以寫..
即使係最近期同妹妹係mtr撞到個"變態叔"鬧我-,-都可以寫得1餐....
係us....有什麼可remember..雪地之旅??not value......
好明顯...每逢星期日我都會超homesick............超級....超級........

望住個個host..真係覺得可笑...
好仇視呢d人...點可以咁...=.=
唔通住係wa or 係到讀書既思想都怪怪地...難道仲唔知足.....
p.s另外天氣有d凍=.=可以話慳電費唔開heater....gd!!

poly open day完結了.....
我都想同肥面去.....**

諗咁多鬼計..係ng係想逃避lei..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home