Tuesday, October 03, 2006

10/2

果然...真係開始唔願起身...
每朝就在床上打滾=,=

我想話我就黎凍die..
可唔可以開herter俾我a..
聽日終於可以睇新host既屋...
希望今次搬得走.....**

都話左每逢過左星期日既bb..
係正常10倍..至少我唔會係1個星期既開始就homesick lei...ha...
不過依然嘈住要回家..
英文再次令我想die..又作唔夠字=,=
星期2唔駛番music..
星期3全日唔駛番..
星期4 eng又唔駛番.5都係..
星期6.日weekend..
星期1放假=,=睇下...呢d叫番學...哈哈!!好驚law.......
冇學番我係到呻-,-有點兒那個~~~

去左costco..super store...
乜都有得你買.....行左陣就回家..
經過個beach...個sky日落係超靚的.......

有時就算唔關自己事既野..
但有同感....
會有種好強烈既feeling comes out.......88

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

你同妹妹一樣,鍾意係床到ar??
都話post d 暖egg or 暖水袋比你囉~~
有假放未當比自己休息下囉~~
唔係你一定會癲嫁~~
又係哥句:小心身體,做咩都唔好死頂

7:39 PM  

Post a Comment

<< Home