Thursday, October 05, 2006

10/4

HK的10月5.....
但係異國的我卻是10月4..
所以還未準備迎接我的19 years old....
(就算係聽日都唔知準備好未).......
唔...所以呢..聽日先發表生日報告...haha
but anyway..thanks for all the birthday wishes....

今日計埋等車go and back既時間..
我只係用左半粒鍾就去完個conference...
gd..生活就是如此...錯..是在us的校園生活不過是如此..

回家..肚劇痛..
痛到妹妹話心痛..haha....
之後飲熱水..休息左陣..就好番少少!!

打俾mama...
say happy birhday to her and she said the same thing to me...funny@!
森美話mama生我..所以其實我生日就係佢生日wor..
咁我今日就心血來潮say hapi b day to her la!!
同埋報告身體狀況.....**佢又叫我番hk喇..
假設我有野在手...我會番的!!但依家我什麼也沒有呢..esl cert..唔係fa=.=
仲有...她終於考慮我11月的計劃了....yes!!

鮑魚又發表言論當我提起工程師..
佢竟然記得肥院話大耳第時會係工程師......==
such a funny girl::

近期每晚都聽森美頂少爺占個段period..
gd.....

明天hk是中秋節....
看來我的冰皮已經在小龍的肚子了=,=
而我....就拿著dororo的燈籠....思鄉吧...
美國..果然是什麼節日也沒有...
他們不會明白在街邊點立燭的樂趣...
他們更不會知道逗利是的那份喜悅.......
88

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

你已經迎接左啦...happy 19th 呀!!!!!!
遲下再留...

6:45 PM  
Blogger Puuiii said...

冇迎接到..就當我是2月29生日算了..haha

=.=相a相a...番屋企喇...唉!!

8:25 AM  

Post a Comment

<< Home