Monday, October 09, 2006

10/8

同屋企個女人講左..
佢竟然冇反應...我好驚的=.=
10月尾就搬了.....去到新屋有排洗=.=!!
10月15之後唔好寄野俾我住...小彤!!^^

今日去左新屋傾野...
佢個bb仔好得意..唔該肥面.快快生過..多謝!!!!

聽日放假..什麼學校假期...總之有假放就得!!
所以聽日去downtown...同久違了一陣子的蝦餃say halo...
之後去問air ticket......woowoo!!再搵野...........................


肥了很多......為什麼會這樣......
p.s仲有好多功課....!!good!,下星期好多學番...
pps...機mate15號搬了.......!!~~88

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

邊個話寄野比你je..邊有野寄..

做乜要「肥面」生..你自己生唔好..你係果邊,,.易生d ga..keke~

你又肥呀..成個波咁lo wo..good..你第日返黎我有波打.

88

9:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

我都肥了很多lei~~~

6:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

鬥肥啦你兩個

11:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

*小彤..
你有呀..你仲話lan妹buy something to me tim...right?haha
你食喇..肥pat pat...我當你個pat係波咁打就差唔多...
我對美國d人冇什麼興趣...所以都係叫肥面生la..你都有得玩wor!!!

*妹妹
你肥極都係咁細粒..
快快增肥a..^^

12:46 PM  

Post a Comment

<< Home