Tuesday, October 24, 2006

10/23

今朝眼訓到抽筋...
唔太願起身..不過突然天使b打魔鬼b...
呢d情況都係天使b會win.(我果然是低b仔)
所以就彈左起身.....
1起身第1樣諗到既野係那條acct題=.=!!!
靈機一觸..突然間諗到點做...奇怪...!!

大家對於我的新奇電話都好:受落:
我尋日玩左成日..
而小龍都好似當我係hk咁..call爆機..
講埋d什麼sport day佢玩乜...
不過i like..good!!

失敗的行動..
miss yuen...thx again....ok?haha

http://hk.news.yahoo.com/061023/12/1v3tq.html
係呀..就快窒息....."
mama看見一定有排講...good!!!
突然間好想問..點解hk仲要廿幾度...!!play??

msn近期自動4出email..
d唔正常既title就一定唔多似係我send..
不過我本身都有d唔正常=.=!!難怪..

果然..retake先會令人醒覺...
呢個week d acct hw 竟然係due day前已經交左..嘩..好神奇呀!!
(不過可能係因為wireless唔stable 先會咁.)..
我竟然終於用腦諗acct=.=!!!!
不過仍然不喜歡acct..
只是享受最尾得來的滿足感...ohoh!!!88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home