Monday, October 30, 2006

10/29

尋晚無無聊聊12點幾去左k..
呀!救命..
一句:超冇引..之後胃仲要勁痛..
還是同臭pat有feel.haha
p.s 係a,掛住曲街塞車的時候..


由細到依家,
我發覺得永遠刷牙洗面既時侯.
將自己件3整到可以滴水=.=
冇一次係唔濕嫁wor,,救命!!


為左saw3..
就急追saw1同saw2..
好睇..but好血腥.
不過我諗緊,個director會唔會其實係有d變態..咁都諗得出..

星期日..==

今日又研究左d野..
假設我每3個月換1次teethbrush,,
咁換左4次之後..就可以番hk law
不過未夠2個月都都已經頂唔順支爛野==
再研究..
如果我每1個月換1次床單.
11個月之後.我就可以番hk拿wor..
不過醫生指出.要10日換1次...==
88

唔太慣太早天黑==d時間有d混淆a.
冬天..係唔係要來臨?
唔好la..我會凍b.
冬天我只喜歡christmas..

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

不得不送個叻字比你..
我未見過人刷牙刷到3都濕晒..
好野..你好叻呀肥豬>3<

7:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

我都係由細到大刷牙都會整濕件衫!!!仲要有牙膏跡...=x=

哇...原來10日換一次架!!! 真係唔知喎...我3個星期先一次=x=

我都好唔慣呀...起身又勁凍...4,5點又天黑............=x=

4:47 AM  
Blogger Puuiii said...

0*wingyan
多謝哂wor..
好多人都濕嫁la..
我係叻嫁.thx!嘿嘿

*妹妹
果然..都話我同你勁"夾"嫁la..嘿嘿
我懶都係差唔多20日先換1次..
中哂..又凍..今日凍到入骨=.=!!
太早天黑..好upset!!哈哈

2:47 PM  

Post a Comment

<< Home