Thursday, November 16, 2006

11/15

唉!!!頂......
眼光光等天光.......................................
幾時先訓得著==...................................
由床頭碌番去床尾再碌番去床頭==幾時先俾我訓得著...
又開住歌..都係訓唔到嫁wor==d人仲話有用!!!頭幾次law==
學生真係多壓力....嘩哈哈哈哈@@
以前去到邊訓到邊==依家真係...!!
去yahoo知識到睇下原因..
基本上都係好common既reasonss!!
生活方式or憂慮.............壓力??
"是生活在無限緊張的現代社會,卻帶給人們強大的心理壓力及情緒困擾,這些都直接或間接影響睡眠,而睡眠不適又增加情諸的不穩".......算喇..都係唔理住....

唉..救你個命..超級變態既eng又要do final essay..
讀logic咁..寫文就寫文.仲乜要寫到咁暗示==
之後又要迫人analyse....點作....話我聽點作==!!!!真係!!!!!!!!!
我連analysis essay既format都未知係點...死未...
yes..miss串77話想升班就要自己搞掂==!!!!!!好野.!!!!拍手laaaa...
抄功課計劃開始.......

終於到我reg班..
冬天沒有意慾番學==
但冇想take既班..
唯有滾番學校上inclass....
不過spring quarter就死得la!!!at least兩科science加math&stat,..我個腦一定轉爆law!!!!!
讀埋summer..回家...再次add oil!!老bbbbbb!!==

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

係喎...點解我同你都訓得咁差.........

9:02 AM  
Blogger Puuiii said...

um..係唔係都訓唔到.
你快d去訓個晏覺la..
唔好理佢3721..go go go

1:41 PM  

Post a Comment

<< Home