Thursday, November 23, 2006

11/22

明天起計埋weekend放4日假--1有長假我真的die硬..!!!夜訓遲起..!!!好快就winter break..眼見人地番hk==真的有點..huh..不過唔打緊..!!我講過咁就係咁!!!88哈. 好多人黎探我ma!!快d黎la!!!黎喇黎喇黎喇..黃鮑話想去roma..um...睇完衝上雲霄係ok想去既....那個許願池幾藝術feel..嘿..
睇衝上雲霄會有好多野諗.佢有好多決擇既問題真係自己咁大個都未諗過既..以前睇個時都唔覺咁有啟發性..同埋呢個職業太cool了..哈哈!!

說不上看穿.
但我相信我的觀點..唔..

今日又落雨.番學的時候以為天氣好..就冇帶遮.點知放學落雨..搞到成身濕哂==!好煩呀!!我好肯定落雨好多人心情一定唔多好...搭bus的時候..聽番"愛是神話"..damn,頹哂!!好似佢地打俾我咁!!!.但事實唔係==..miss the day before!!..huhuhuhuhuhuhhhh..but it's ok ka...ok嫁依家d生活..快d過左winter..除左過christmas個日!咁就good la..冬天真係好灰嫁wor...==!sunmer快d黎喇..快d快d!!!yeah!!!88,,我真係頂唔順個另外一個music miss.一尾得佢講.成日講埋d冷笑話==救命..重點係佢教書教到我想發脾氣==聽佢講野真係..好無奈呀!!!!==88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home