Friday, November 24, 2006

thanksgiving 11/23

今日係thanksgiving.好多人都開party.而我host都叫左我去party.上年個韓國女人乜節都唔慶祝..今年終於有得見識下美國人點celebrate呢d大節...ok happy的.首先就係thanks god..之後食好多野...不過d野食好肥law.好多油==之後同host兩個仔玩==嘩..crazyy boyssssss==係到玩碌地..搞佢地唔掂..之後影左幾張相...係到同佢研究英文..嘩.佢地d英文好到乜咁.仲有發現左一個藝術男==冇出過聲!!!um..until now..生活總算不錯.,當然係撇除好多環境同心理既因素..先會得出"不錯"呢個結論!!!!!anyway!!!happy thanksgiving la

等陣會去mall..排隊shopping..完全係big sale.唔通唔去迫..應該ok爆笑既場面..話哂..我都唔知下年tran左去邊嫁ma++可能呢年係我最後既thanksgiving lei..!!!!其實tran去邊都冇乜所請謂了..只係一提起成績就真係頹哂!!算喇88..

尋晚5點先訓.no reason..!!!因為係我自己要諗野...係到諗下得番1年1字頭應該點過==諗緊2字頭會係點..3字頭又會係點...算喇又..88
__________________________________________________________
YEAH!!失敗左..訓過濃==轉頭去downtown駁殺...88..訓覺先..
想聽森美嫁..不過一定捱唔到嫁la

88

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

終於可以上到你個blog啦~~~
thanksgiving咁好玩呀???
有冇禮物收架???

11:50 PM  
Blogger Puuiii said...

小瑜??
玩乜..都起唔到身..哈哈..!!

6:10 PM  

Post a Comment

<< Home