Saturday, November 25, 2006

11/24

訓唔夠..就去左downtown..本來ok有計劃的.之後有個白痴話要食燒味飯的東西...叫左先知only for to go..咁就被迫番屋企==冇理由拎住大盒野周街行==俾佢激死!!!!之後番屋企hea1陣.研究下d ranking.就去左mall...姐姐仔買左好多野law+=!!!唔係話好on sale..不過都on on地..去gap買野俾人呃左...==dammnnnn佢..今年的thanksgiving就這樣過了.聽日又要面對我份死人final essay..食粥食飯睇呢份野==plxx!!唔好亂黎.我會砍人ka!!!!!!p.s今日係巴士見到西班牙仔..佢真係超似謝拉特==玩野!!!!哈哈

christmas就黎..有點兒頹..因為我至愛christmas同新年==諗起要幾年冇得普天同慶我就好depressed..huh!!!岩岩見到有鬼佬在街上報佳音..你話..有乜feel先..!!!呢個break唯有睇tv過喇..不過我覺得賭場風雲?幾好睇嫁..因為有bosco..!!!yeah!!!

發現janice man呢個modal..同機mate研究左一番..well!!!!!

p.s 星期日可能落雪..快快作文星期日去趁熱鬧==其實唔會熱鬧..!!!只會feel到好凍==!88

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

記得你欠我的東西喔~ 呵呵~~

3:02 AM  

Post a Comment

<< Home