Thursday, January 11, 2007

someone...

我其實忍唔到幾耐.....
我覺得已經串到好勁......





4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

頂唔順我呀..小BB??

4:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

有無掛住我呀?
我諗我星期6日都多數去自修室了
星期6日朝早傾計吧..^^

4:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

唔出聲啦...ignore everything la~~~

12:30 AM  
Blogger Puuiii said...

彤小:
頂唔順..你對眼咁大..哈

wingyan,
um,,唔知a..哈
咁我都去喇,
yes sir...

21:
所以咪就係話係型,型人用型法.keke

10:26 AM  

Post a Comment

<< Home