Wednesday, January 03, 2007

1/2

再次地.......happy new year......
開學了終於..還有xx日就回家(可能.依家又玩野.哈)...餘下2個quarters...(hopefully)..

由於放假既生活極度不正常...終於眼光光等天光...
5點半訓到8點50.仲記得4點起身睇小新.5點起身打機=
...起身頭暈到不堪...

之後大半日都係到上堂搵班搵位...
上左好多classes....明天繼續...不過都大概搞掂既...
今日真係散哂=腳都軟埋....
交學費既買書既排到出哂街==我問你點排...
等左成日....終於等到我既econ有人drop..即reg...好happy.....

今個quarter的math好似很難==
之後就去左sign language...==個miss真係only做手語.coz佢係deaf既..不過真係有d難溝通...
之後分左個鬼仔同我一組..兩個都真係呆哂..冇精神加上要好集中望住個miss既一舉一動.所以個腦真係塞哂..

之後上左英文..個ar sir超盞鬼超正....老人家是有番風味...不過我take唔到佢喇..
之前個個英文miss玩野==計grade points...佢安慰我都冇用..
隔左咁耐我接受左現實ka la.只係我想睇下有冇奇蹟姐,哈..

仲有logic..讀過的我不太理會..old tail...
其他班都唔係太好....應該都會drop哂去..
總之有econ我就覺得very good...fit哂依家個schedule.講完...
p.s捱到依家..仲有1個鍾30mins就可以訓覺了....yeah!!!!!!

*其實我想知點解us d細巴士成日都有隻味=有d窒息feel.....
**暗倉不停爆發==共共共共共共...
***有新roomate....welcome...
****3月可能有股災????...請持有股票者準備離開stock mkt...看來..每逢7.真係好鬼秘..
*****叱吒做楊千嬅個到真係好感動...........

有好多野都好隱秘...
但是我相信的...
感謝主....

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

同鬼仔一組咁正!!! 快d電佢啦...電暈佢...哈哈

1:43 AM  
Blogger Puuiii said...

妹妹你想變篇頂...

2:41 PM  

Post a Comment

<< Home