Tuesday, December 26, 2006

12/25

好homesick..看見彤小影既相==
真係攞我命呀陰功

我至愛的xams..88...
幸好有媽媽的來電...好感動...
還有臭pats的greetings and gifts..

肥面的2007 xmas party...kind of motivating...
p.s有人真係想我die..係到話hk真係好靚==!!自己好陶醉..!!

pp.s聽日d人開始come back..woo..good.!!


今日去左host家族既party..
眼訓到暈==不過今日應該將時間較番正...
都冇乜特別..俾佢個仔踩到隻腳好痛=
係咁叫我拋高佢==!!!












其實我只想回家...
仲有其實我食硬環球嘉年華....

衝動地決定左...323.....
即刻肴哂==

0 Comments:

Post a Comment

<< Home