Saturday, December 23, 2006

12/21










我喜歡人來人往的街...
呢張相真係好正....

雖然同人迫我就會嘈.不過大節日就唔同喇......
節日應該普天同慶的......


go downtown..撞到幾百個人.
落雨.冇引.打左機就back home.....
未來4日都冇bus.good...


我唔想歧視..
我明白俾人歧見係點...
但我見到x人就打冷震
見到手指留到勁長就想xyz..
我唔知佢地想點.點解要嗌點解要咁煩....講完..


好想剪哂d頭髮,
呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

請不要再"哦".....
我忍不住就........唔....


好想聽903.....

710,,唔係ar..dell!!!但lovely bama降低要求..650都照殺.yeah!!!!但我想堅持550..cc la..

明天要行動開始....collect supporting doc. etc..
很多人問我會不會後悔...definitely i wont

wingyan's school christmas party 既相好盞鬼
yup..miss the days in np2c...and "wah man",,,,
都過左拿..算了..88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home