Saturday, December 16, 2006

12/15

尋晚shower緊時時候.....
冇喇喇停哂電..我唔知佢想點.....
其實尋日已經狂風雷暴.....好似10號風球咁.
之後拿拿林搞掂就出左黎hea左陣....
搵下flashlight.之後host就黎...
佢問我地去去個第2間屋==
anyway...去左個邊都係停哂電....
好無奈....連heater都停埋.......
係勁凍==之後個pk仔要我訓地下...
頂佢...木板地...冇野鋪wor!!!
凍到好著冷3訓==總之就成晚冇訓過喇....

晨早8點起身準備走....
yeah..好彩佢9點就車左我番黎..
之後我睇左陣野就訓到兩點..
之後食lunch..之後又hea左陣...
就去shower..其實都入入地夜個時...所以拎埋d有光既野入去擺..
之後shower完就真係坐左係到hea..
hea個時腦有好多野係到轉...
望出windiow...我地條ave完全係死城...
1d光都冇...所以其實一d都唔難想像世界未日係點==唉....
有人說....3十幾年後....就會冇電....==
yes..係咁灰..冇辦法.......
之後8點就冇喇喇有電..
個時我本身諗住吹熄個燭x去...
點知冇喇喇有番電....
哈........

英文個到都未搞掂....shit shit地..
事實我會面對...只係我唔會甘心.....
搞到我真係唔想讀....頂....
英文呢件事真係導火線......不過都爆爆地嫁la==
但我覺得個miss真係夠好野...
but算喇.....未試過既人係唔會明...!!


我細佬就係咁食食食..
我就係咁幫佢洗碗....till!!!!
好火滾==
終於嗌到出唔到聲.yeah!!!
加上隻智慧tooth番生...
頂住我==搞到我刮到...
想點呀!!!!想點呀!!!!!!!!!!!!!!!!下....
我依家淨係好想狂吞消炎藥......

聖誕....forget it .

徐子淇係幾靚既.....哈

0 Comments:

Post a Comment

<< Home