Monday, December 04, 2006

12/3

morning發惡夢,頂.夢到細佬俾人踢左入黑社會.==
之後我就發脾氣狂鬧個兩個人..
之後佢地派殺手黎kill us.anyway.someone was killed
之後個兩個人正1變態佬.叫左d"華裔人士"黎!!!!!==我唔想再發落去就醒左.thankss!!!!係恐怖的
以前住韓國女人到都冇試過發惡夢...住左入黎2個幾月發左幾個 0.0
仲要尋日機mate話自己1個既時候照鏡見到有隻bb手.即係佢知道有第3隻手既存在.
又話個bb扯住佢件3==好x的....看來..邪邪地....!!!
p.s 政府說叫呀叉係呀叉係犯法wor!!!!!ohoh!!
_______________________________________________________________

打邊爐肥左幾磅..今日又打==好飽真係....

換了background..因為聖誕..不過搵唔到d好既wallpaper..
所以大家可以提議一d好d嫁....

後日final..明天要溫music了..
fall就這樣說再見..時間過得快嗎....其實真係ok
好難得我覺得係us會過得快....不過還有8個幾月..shit shit地
再次..快d黎搵我la!!快d呀..
看來我長大了..好多日沒有打俾媽媽..呵呵..88

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

哇....... 唔係咁恐怖嘛..佢仲要見到添 ...=.=''

12:49 AM  
Blogger Puuiii said...

MIU,
she is always easy to meet that kind of things ka..==

3:26 PM  

Post a Comment

<< Home