Saturday, December 02, 2006

12/1

new monthe again..但在us的我痛恨12月.因為我至愛的christmas又coming la..我知道我將會浪費了這個christmas.1來我不喜歡在us過christmas.因為冇人同我din.老鮑會尖叫的!!!!!!2來..今個christmas要死守在家中溫toefl!!!3來.就係唔鍾意law!!!但應該也有christmas party with host ..同大龍過la==!!!!聖誕大餐.果然是好大膽呀.....

無無聊聊開始填form..填到我好頹.填到什麼public exam咩野qualification.我完全填唔到野..完egg了.算吧..!!看來要做ia幫補下了..其實1點也不想去應酬那堆人.
有冇d易入又唔駛考toefl!!!!!冇呀ma.我知.88
原來anthr唔係讀bio!!yeah!!!有見地的東西..太盞鬼!!!!

學期完結了..今個quarter ok happy的.冇壓力 .不過except english!!!shit!個死人頭miss擺到明xxyzzzxxzyyz!!我擺到明就zzyyyxxxzyyzz...講完..88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home