Monday, January 01, 2007

CROSSOVER


Halo 2007...
Happy NEW Year....

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

E...乜你黎左HK倒數咩??

6:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

happy new year~~
利記升咗上第3位~哈~

11:12 AM  
Blogger Puuiii said...

小彤:
yes,我同肥面出左去倒數之後見到你同你班fds.之後就去搵fanny..fanny就帶我去搵鮑魚.原來鮑魚同肥肥一齊..點知就見到poka,,poka同春春佢地一齊倒數,之後又去搵wingyan,wingyan就同細na同金金一齊.之後我地成堆就去搵大耳同小西..之後小西話要去搵王少傑.點知王少傑就叫左成班5d出黎喇,,
你都係到嫁wor.你唔知咩==某堆人就係我地喇,哈
(我講緊乜)..

肥yu.
嘩.你終於出現.感動==哈
有實力既1定會係頭3位,,
不過我睇開都係第3嫁la wor!!!

11:25 AM  

Post a Comment

<< Home