Sunday, January 07, 2007

1/6










又停電.我都唔知想點....
所以就點立燭玩大富翁..**
尋晚訓覺凍到我痴左線..
縮到個波咁..
終於一早起身就"sze sze cer cer"..
流鼻涕流到暈...dell...



點解上網可以咁慢==.....頂癮....
頂..有人搞個我部電腦呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀......==
唔該一早唔好用尖銳既聲音叫我==
還有.我討厭早上吵耳的環境...


番學1星期,,早睡早起.都幾好嫁.
不過10點訓8點起身我仲覺得好眼訓==
我真係唔太like英文上成2個幾鍾..好難頂.....


黎緊3個月衝刺期..很多人都要溫書...哈...88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home