Wednesday, October 07, 2009

1006

又10月了..仲有...11.12.1.2....我會好好接受別人既無理取鬧..
為左xx捱多幾個月姐.....嘩哈哈哈哈==!!!!!!
唔可以唔講一句:唔該個班白痴食c!!!!謝謝....

今日冇喇喇俾人屈我..
真屈唔係假屈wor!
即係唔係明明我態度唔好仲要話人錯...
我今日擺明就冇錯..因為我都冇出聲==
可能呢年入面都串親唔少人...
但我唔覺得我要笑住黎幫你地做野law.!!
anyway...唔想再講=

尋日22...本應都係要開心既..
但發現自己22仲有好多講唔出既xx..
就有d xx...唔識點形容喇..
不過都thx everyone who phone, text me...
thx tam 走去annual leave.....then celebrate law..
還有yuen請我吃星星薯餅..哈..來"接"我!!
and 中秋陪我玩的東西..話乜照個d 蠟燭當生日個d蠟燭..真多謝..哈
但...轉頭竟然病哂=懷疑詠恩...有豬x感..!!88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home