Friday, May 01, 2009

430

又4月了..明天放假..YEAH!!
其實後日本來都放..
只係因為夜晚要BBQ..所以唔想徙一日假..
遲D又有得放番..所以都係算喇.哈哈維

今日去interview..
我...自己知自己事..哈哈==!
anyway..最憤怒既係...肥老闆追我回去..
頂..搞到衝衝忘忘..==
我成日都冇出聲.點知佢出黎反擊..
係到唯一既好處係我成日亂up野..老闆都唔會鬧我..
因為佢當我係細路仔=哈哈!!

由於妹的約會再見.
媽又去打牌..
所以...所以同袁去周街行係causeway bay..
勁低..因為...講左好多*野..
最盞鬼係...原來tam生有咁靚仔(算係)=!!!哈哈
hea到11點幾...回家
頂佢!!!!!又睇住架小巴走..
真係好想投訴佢=因為真係好煩囉冇車...
之後我當然比較激動係到嘈-
and係lok wan行番屋企..冇計..!!!哈哈


今天出$..真好.....等左好耐呀!!!!!好lone==哈

88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home