Saturday, April 25, 2009

425

423 tung hapy birthday

又1month..
真係快......但番工個時好慢.又悶又眼訓..
不過....都係是但喇..
summer又到...
我淨係知道..我只得一條路囉==
哈哈==!!!唔該...我會好好讀書的..!!!真的...................@@
大家要好好interview!!!袁跟wy!!!特別係前面那位..成日hea hea共==!!!!
um....總之...呢d野..真係煩=!!!

其實...冇假期..真係都幾xx!!!
因為真係倦到嘔飯呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我第時..會搵d...xyzccc@@@!!就係咁..哈哈


好搞笑...
d人明明自己做錯,.
仲要將d責任推係人身上..
但不過算喇..其實..已經冇關係...

前公司好多事發生..
有個叔叔2月仲好地地=
點知=前排整親隻手放假就話有事..
得番...3months...
唉..搞到個個都勁灰
另一個叔叔平時勁強個日講講下都有眼水=
真係...好x!!!!

之後...幾日心情都唔太好...
但大過左又唔會周圍講自己感受..我覺得...
之後....又落雨又陰沉....真係...係灰
仲發老脾tim.哈哈..不過老闆都哄我嫁la...
佢係一個冇架子的老闆(p.s呢個老闆唔係大老闆,,大老闆係個d玩所謂原則既人)哈哈
anyway.算喇...人生就係咁!!要堅強d!!!
之後....janiceman班fans...
講d野好搞笑...所以...係灰中帶點歡樂..哈哈

0 Comments:

Post a Comment

<< Home