Friday, May 22, 2009

521

頂你..唔出...好肴底囉-救命..!!!!
算喇...考完先算了....
真係冇諗過之後要點....


近期同更年怪吵架..
真係激X!!!

不過其實我都明既..!就係咁.

今日有人係我公司暈了-
頂U....真係...每次都係放工先有奇怪野

好似上次冇喇喇對門KICK住左..
但呆左半個中左右另一個同事竟然一野CLOSE左..


SUMMER又到...我想我係...等番學既SUMMER人囉..
即係...玩完就可以番學..真過引==..
我想去郊區個D..又想出去玩...

唔好落雨就好...THX!!!

睇S.H.E,,嘩哈哈哈.88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home