Saturday, October 27, 2007

又一week

都唔知過左幾耐..
好似每個星期完左先記起開電腦=
不過是但喇...哈哈

還有last 2既toefl..
and 就黎考了..
我要考得好d.因為................
同埋toefl之後開始活躍....哈


今week如上go toefl ..
真係發現依家d細路仔...哈哈
不過我係dc何常唔係咁..
發現在家真係永遠都唔駛大..
就算連冼big big.係佢面前都唔駛大..
所以.....就係咁.哈哈

星期2好似偶遇鮑鮑..
星期5袁袁食面...食左勁多野.!!
呀.星期4放工so funny..要去換d野.
所以洗大茵同manvy,paky同我去換.佢地順便整埋.
之後個晚食左好多野,,飽到我痴線.尖沙咀有好好味既雞蛋仔.
(wingyan,我今次批准你食..**我諗到1個地方,,,快d出現)
之後到了糖朝食野....之後不斷嘈..
當然..哈哈...其實我一早就估到..
好乖..哈哈!!

尋日因為冇出聲d人又好驚訝=又冇咁嘈呀!!唔該.哈
不過又有人俾我呃左la!哈

係到要講下..
好耐沒見妹妹.哈哈
有些限期未必可講道理.. **點解日日都要咁遲走....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home