Saturday, October 06, 2007

10/6

又到sat..
一week last day真係好倦..
今日差唔多放工既時候已經有dxx地既感覺

前天跟妹妹色戒
我真係好想知真另假==哈哈
anyway....多謝妹妹.
不過..去食野個時我地傾左都ok多野.
其中有野令我都覺得幾有meaning..哈哈=

fri 20 =
no good..冇得串人=
多謝洗大茵+另外2個..(即係我隔離個女仔既花名)
我同洗大茵講左xx...
我一定要玩埋個個party!!good!
不過尋日做野做到din.做到個人好火=

之後佢地上黎party.因為plan1唔成功.同埋我想同dad,mom 同sis sis!!!
鮑魚同袁袁好交叉嘈..
不過我都好開心..
多謝...and sor 某某某某..人數計算錯誤=哈
thx kodak!

今day有條唔知咩水話我
佢9唔搭8就話我=
我純粹係應高層要求俾份野佢=佢就一尾係到up..話咩自己唔係做呢d野-=

同埋近期係公司發現左d野.
我尋日仲係到打賭wo
竟然走回來=xxx唉=
be ng be...88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home