Thursday, September 13, 2007

this week

go sw on mon and wed..
都act like死屍...
鬼仔sir好似好understand..
so佢都不時同我individual discuss..

anyway,.好想講古巨基呀..
尋日遲左1hr去睇古巨基..
本來開頭都冇抱好興奮既心情...
點知愈睇愈顛(自己囉).哈哈..
之後係到狂笑..實在太好睇...
我真係睇唔夠ar..
我終於明白點解黃鮑成日睇完d concert都可以興奮到咁既樣..
即係其實我覺得古巨基唱live都真係幾好聽..哈哈

同埋佢真係好靚仔.(>><<<) 雖然個位我真係睇得唔係好清楚... 不過我真係覺得very very good!!!!!
呀....真係好想去睇多次
佢完場之後再出番黎都覺得好興奮..

佢唱追呢首歌真係覺得好正...哈哈
好...stop了..


new environment都不錯既..
隔離左右都ok..
不過又唔係話好熟既..
我都係短期仔姐哈哈
係sw我就做左最大既餅..
但係做野個到個個都叫我妹妹orlan妹.so funny!
我成日都好陶醉呢d形容詞-
真係....哈哈

不過我又fishing了=真係好眼訓..
星期6都冇得放早.真係點睇baby呢.哈哈

我又撞到ocean..
都撞到佢幾百次=
都話大家係咁撞到人.哈哈

死人飛之..
打擾我生活...=x!


睇左迫上斷背山..
幾盞鬼...

古巨基..super正..
88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home