Friday, August 24, 2007

824

好明顯記錯哂d日子=
唔知今日幾多號=
anyway

今天又回kodak
無可奉告
其實我唔係好識打d中文=
佢點解要叫我打中文=
係咁問人點打.
佢唔難打既都唔會俾你打=哈哈

不過講真都唔似以前尖沙咀咁
唔怪得之佢地全堆逐一離開=哈哈
不過做住先既我諗都會,,哈

好倦,.88
今日又見到william佢地.
佢好明顯遲到=大粒人真係大粒人

仲有件事好law=
就係我認得某個kodak人,,我唔知佢叫咩名=
我諗你地好多都唔認得佢=
不過是但喇
我同佢say左個hi=
之後佢竟然一臉迷網=
救命=
88

0 Comments:

Post a Comment

<< Home