Wednesday, October 17, 2007

1017

damn快17號,,2個月了
我還不清楚自己最後的決定..
看來我真的很愛玩...哈哈

anyway,11月的某天我會決定的..
我真係發現,,,hk真係唔適宜長留when u have to leave ....
會顛嫁==哈

呢個日真係倦到痴肺,,
成日撞正睇xx先xx=
真係好火--
是但la..
尋日去睇楊千嬅..
好勁,,真係冇走過音...佢真係好型..
古天樂真係好靚仔=痴左線,,88古巨基.哈哈

睇到11點9呀我記得,,,之後又215x走人,,
不過如果氣氛好少少就真係perfect..

尋日同今日係dc都靜左幾野,,
d人即刻覺得好神奇=!哈哈..其實我我隔離個個發現姐,哈哈
下晝fatfat姐幫我手做toefl assig,,
我真係好猶豫今日番唔番toefl,,
有人引誘我去睇比賽..shit爆,,哈哈
但係最後都番左,點知toefl sir冇番.,搵左唔知乜人黎sub!!
thanks,,,完全成堂靜到脾一脾...


無法避免=人都顛.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home