Friday, June 15, 2007

614

補:瑜瑜生日快樂

謝拉特真係7月又去hk呢=
咁我應該俾乜反應呢=


mega box..apm?哈

終於all done la this qurter..
都ok既..最開心就係eng..
6篇essay簡直做到我p=
jimjim同art sir都好好人=哈

朋友的朋友入了中大=好厲害=
她本來有bu同city offer..
點知前幾日中大打俾佢話俾個offer佢
中大d人仲好串話="哦..bu ja ma.咁你仲要唔要我地中大既offer呀"..
well...唔well都唔得la=哈
名校=果然係可以串...

本來後日回家=byebye
暑假係要有暑假feel..
就算之後番左去

都冇左summer feel...
好似summer3十幾度去動物園=
同9月d細路大人已經番工番學=
果種情景爭好遠la..
summer閒日去可以見到好多細路勁嘈係到跑=
但9月...閒日去你就唔會見到呢d情況


尋日發現自己=仍然很肴.
如果再這樣=會p的..

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

B仔
我留意到Gerrard個廣告喇
NowTV..咩PCCW..果D
不過我係YOUTUBE都搵唔到比你
心急得滯話你知..所以你度留言算

88

12:58 AM  
Blogger Puuiii said...

好快就會有掛==我諗..哈

10:15 AM  

Post a Comment

<< Home