Friday, June 01, 2007

531

last day of may...
BYEBYE...

番黎之後終於今日踏入mall了.
3個幾月冇去=竟然冇野變==

人生百態都幾值得研究...對於我黎講...
有時候.你會見到個滿頭白髮既老伯=
你會見到佢揹住個大背囊..
岩岩係超級市場買完dinner=
袋入面係得1個杯面兩條蕉=
咁當時你見到會諗緊d乜呢?
有時候.你會見到1個白雪雪既鬼妹.
但係推住1架入面有個黑蚊蚊既bb.
你又會諗緊d乜呢...



poo尋日問左我1個問題..
我都好想快d番去問下媽打..
但我都預計左會有d無里la更既respond=

為健康減肥???..
好似真係講中左wor..
但200磅wor-要避免嫁wor==
呢個人仔=講野往往都係串到飛起=
但講d野.多數可以令你屈服=oh no..唔好揼我=!

近期不斷反覆諗我就黎二零呢個問題=
唔好管我=因為我大過你=同埋我自己d野我自己會識諗=唔駛咁多意見..唔想好似上年暑假咁囉=
好多問題解釋過好多百萬次=我唔想再解釋law..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

88

9:13 PM  

Post a Comment

<< Home