Wednesday, May 16, 2007

513-14

POKA生日快樂..oh no..老了=哈

513
跟ma and sis 傾了陣.
吃蕉的面包=
她想的正是我想的..
但總不能放棄的=

突然諗緊=
點解bama會生了1個面包但身勁瘦的人=
又生了一個面瘦但身勁圓的人=


514..
大龍回家=
媽媽很開心..我很了解她=哈

鮑魚跟袁袁..
兩條白痴說在巴士相遇=
好像很近....
甜苦...哈

終於那鬼仔說話了=

俾art sir發現了我上星期逃學-
所以就同佢係搞笑性質下理論=
其實佢都唔mind我地走堂=只係計attendance !!

今天還有xx事發生
話說本來想買野飲=
點知入左錢之後先out of services!!!
咁我諗住整番d coins出黎.
由於部機反應太慢=
係我未禁到d錢出黎既時候=
有個覺得自己好威既台灣大隻婆黎串xx話"out..of ..services..."
個刻真係好想打爆佢=我有眼ka wor=!!!
不過我扮哂聽唔到=繼續同人講野...哈..
呢d叫無聲x有聲=串xx ar la=
之後繼續整d coins出黎
好講完=不過都有dxx既=sign!!!ha

還有.突襲=

0 Comments:

Post a Comment

<< Home