Thursday, April 26, 2007

425

今天起床
發現toefl send me a msg!
心諗都pp地嫁la=唔通有成績=
點知.佢失驚無神話出唔到個分
因為speaking section 個rater聽唔到我有聲出=
個時即係頹哂.又趕住出門口=
出到去打俾媽媽又俾佢認真的串=!!
一路上堂都係d紙到咒罵toefl=
之後番到屋企..睇多次...
oh..佢話佢地負責wor...
good..應該la!!!
我呢d本來考得好好既.哈,,亂up姐=
考一次真係近視都深幾百度==
其實係因"禍"得fook..
好彩真係=唔好講笑=今次真係要準備好先去考==講完..


早前的煩惱
只剩下最後1樣還未解決
但不是自己能解決的事..
希望最後可以看見.....
其他的事...也沒有大問題
反正也是對=我1個人做不了兩樣東西=
我的腦裝不下=雖然可以自動暴瘦=
總之有了之前的經驗=不想再毛險...

頭髮仍然很短=

早兩日的夢=
果然有威力=


英文sir jim jim..
寶力未老.老人家是有老人家的作風..

小彤給我看新的jack parcell
黃色底加金色鞋帶=
好靚=fit爆==
我回家時請準備1對在機場等me.thanks!
88!!哈..

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

好啦..你返HK果時會有一對..

就係我著住去機場果對..哈

3:30 PM  
Blogger Puuiii said...

=唔要.wingyan話買俾我.yeah!!!!哈哈

5:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

更係靚la~
我揀ga wo~
呵!!

1:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

miffy姐大架光臨..歡迎哂...哈

5:54 AM  

Post a Comment

<< Home