Monday, October 13, 2008

10/13

情緒的一week過去..
有d事"阻礙"..oh no!
謝謝豬咪的忍耐
真係難想像點解那個怪獸會忍到的..呵


睇左畫皮,,
好感動tim..


謝謝有心的人...
大了....!!哈哈!我認我已變"大人"......
表妹bb先得1yr8個月..但我已經21,..
第時她到我呢個年紀..我已經41了==


星期5那天去了有骨氣火鍋..
白痴的傻仔,,
狂嗌野食但食唔哂,,
最後一人吃一碟...

星期6那pk累到我o哂t!!!!
收遲差唔多3hrs!!!
被迫留低,,,
仲要番黎唔夠5mins!!去次所,,,
真係好well done!!!!!


星期日本來要見b,,
但個肚又番滾..
不過都可以睇大s...
好好睇..哈哈


時間過得長..
就發現很多東西..
雖然不細心,,又不怎樣吸引
但還是以後留在身邊,,,謝謝...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home