Tuesday, August 26, 2008

826

這些日子.有點難形容
以前放工還可以跟kellykammypaky她們走來走去..
都總算不會是呆滯...
但現在門口就是619...
每日的日子都只是601,bank,619,home=!

生活就像給現實擺佈....=
那粉怪還說我們常遲到=....!!!!
今天竟然睡著了!


那天login看見"很虛無"的ans..waiting wor...但其實無論怎樣..
我都希望另堆人有個會離開,,因為我真的需要....==
哈哈...但...我知別人都需要..唉!!!!!9月!!!!!!快ddddddd喇!!!!!!!!


今天跟wingyan去左淘大..
619那位人兄..係咁隊個頭黎..
大佬ar!!我都忍左你好耐下wor
我調位都算正常
你咁都發脾氣,,我冇野講,!!
嘩=望兩眼愈覺得靚==
要帶埋媽媽go!!!!
又見到ocean...他不同了..!
講下講下,,自np2c那次,,我地好耐冇見佢地了!!哈哈

有講的衝動..但就是衝動only==

0 Comments:

Post a Comment

<< Home