Thursday, July 10, 2008

710

真係好唔鍾意打好了又唔見哂...
dch的電腦都係咁=真係令人煩躁=

last day過了.
陳生真係俾我地上門打攪..
所以總動員踩上青衣..
海鮮火鍋,,好味..哈哈
出動埋豆奶湯底..應有盡有..
有時同堅uncle反串=十分funny..
辛苦哂肥p同manvy!!!!搭唔到尾班車追mtr+keke
88大家...


今日諗住豁出去mok智慧齒
因為今日既來臨已經用兩星期平伏心情=
等左1個鍾左右收到d消息更震撼=
我真係呆滯到坐左係到=
有時..唔係有時..係好多牙醫都好快講出你1個病徵..
因為要快快..好多人睇牙的..所以每次去親都有新鮮野...
今日竟然同我講話要mok哂4隻智慧齒=
真係==理由都聽唔入耳..淨係知橫生橫生左橫生..
上下左右4隻冇一悻免=

人生的確灰暗....真係有乜激過1野冇哂4粒牙,,,
其實我dont mind有呢4隻牙存在..
只不過我真係想知點解有d人係連1粒都唔會生.生黎又仲乜=冇意義的...
生左又點解要向橫...係咪鍾意玩野=
又要等多1星期..=咁搞搞下我諗8月尾先變番個人=

逐隻逐隻..又要提心吊膽=
難怪koeman朋友瘦了10磅
我係咪要挑戰極限....
到我完全康復前我諗我都將會進入呆滯mode
要吃飯的就拿拿淋=1係去食粥=扮bb!!
真係打針到想暈=真係想像唔到....救命..算了=
講完....

tamb傻的..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home