Tuesday, January 01, 2008

happy new year

2008....happy new year la..

28號的晚上go睇破事兒.
除了嬌嬌那part外.
其他真係唔知佢想仲乜.
妹妹太串了..我下次要痴實她.
但其實我每次同佢地出去都處於極度tired狀態..
下次要休息多d先,,仲要食得mango太多..肚痛死我==
但我番屋企仍然照食,哈哈

29號回家打邊爐,,
好味,,因為又飽又可以狂食自己鍾意食既野,,

30號公司旅行,咩上白泥.
本來諗住帶一大班人去,
不過廢時佢地瘋狂,所以就冇叫la!哈哈
之後同師傅個d仔女係到玩=
有個師傅個女實在太口齒怜利.
笑到我地顛左
行行企企..b下bq..釣下fish,雖然係坐係個棚到冇釣過..
之後又睇下打牌ar.就咁hea左1大日.
有個呀叔又飲醉=我又成為佢既目標=
anyway!!!之後就元朗散左.
之後去食左個b仔個d糖水個d就回家..
好倦,.簡直倦到痴線..

31號番工果然遲到,,,
又勁凍,就算真係起到身都想痴多陣床先.
所以搞搞下又遲到,哈
番到公司凍到p
去toilet都唔想去==係office好暖因為
近期多野做到爆-真係好倦!!!!
之後訓早4點半d人就走得lu!!
而我就hea hea下就5點幾先彈去黃埔,哈哈
之後去到就去睇魔間,,嘩..睇開頭又唔知原來後面咁有質素,,
臨尾佢要die好慘=哈
睇完食pizza hut!!!yeah好好味,
要彈去搵鮑魚先,哈哈..叫佢陪我食,哈哈!!!因為dmenu太多好味的東西,哈哈
之後仲諗住同冼冼偶遇.擺明冼boy就好想=
仲要去apm.但佢話我聽個時已經11點8lu,咁我就冇去!!哈
之後係冇車但又以為冇人既情況下=
去左佐敦搭mtr.點知=迫到!!xyz@@@@@
總之尋日就眼訓到暈又倦到痴線,,88
行經見到個個dj ar ben ar!!即係香蕉個個

今日要好好休息
夜晚睇陳鍵峰.哈哈

2008年又到=
又一年又老一年.真xyz@
過左兩年幾xyz既生活,
不過臨番黎前個2個幾月都好開心,,哈哈
係屋企真係好!!!留係到更好..
不過其實我都想做下學生先,,
還有冼冼很好,,天天都好,哈哈其他都不錯..哈哈
哥哥同冼冼都升,,yeah!!!

有時真係想一野就俾野fing落佢塊面到..
冼冼都話會叫我go,哈哈

開始習慣那些生活..
沒有不喜歡...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home