Friday, December 28, 2007

christmas

遲來的merryxmas
實在太懶加太倦.
都冇時間撩幾隻字.哈哈

party過後的星期6..沒有事做..==
23 陪家姐do something
之後去左klb食野
之後入了269c區...
坐了一陣飛左去yuen long..
無聊行下之後就食下野..
又過一日...

鬼秘的巴士站.哈哈

24放工去了睇東西..
mk迫爆=簡直冇反應俾佢=
之後由於人物轉換關係
夜晚同天天走暈幾到都冇魔間睇..
所以由係條街顛行左差唔多兩個鍾
最後找位食雪糕又hea左1日
tst簡直迫到燈熄都唔哂睇
楊千嬅都睇唔到==
不過行到倦x!!番到屋企顛左

25 go了米奇仔
hea足一日...
最後都算睇到想睇既野佢..==哈哈


26又go to work
竟然開門人遲番.
成棚人係門口狂等=
office得4個人番計埋我=
簡直悶到顛左
但其實都可以搞掂哂之前未做既野.哈哈
之後番工gomk撞fanny哈哈
鮑魚遲來的電話令我地不能相遇..
poka好型=哈哈
袁小姐不停痴纏poka...哈哈
大耳佢地都好搞笑..
大盛好好味..狂食..哈哈
尋日好開心..約既時候雖然好激氣但meet個時都好happy!哈哈
係apm坐左陣又問埋d變態問題=解剖小西生活=哈哈
之後又回家了...眼訓到頂點

今天番到dc..
大茵小姐話我眼腫到好似雞蛋=
一野鍾甩佢個頭=哈哈

老豆媽mi always串
但其實都冇所謂
暫時我都好滿意,雖然成日話好核突.哈哈88

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

叻啦,同44掛住行..完全ignore左我咁...真係#^%%&^&(#$%!^&@#*(

2:16 AM  
Blogger Puuiii said...

冇呀!!!!妹姐...
條街迫ar!!!!肥仔包

2:49 PM  

Post a Comment

<< Home